Met 'Mijn GezondheidsApp' regelt u uw zorg op het moment dat het u uitkomt via een veilige omgeving.
De verificatiecode kan afkomstig zijn van verschillende afzenders.
Geef uw verificatiecode nooit aan andere personen.
Vul de ontvangen code in en klik op “Ga verder”.
Dit kan komen door de sim-kaart, het netwerk, of de instellingen van uw telefoon.
Hieronder staan de meest voorkomende oplossingen beschreven:
Toestel uit- en inschakelen
Het uit- en inschakelen van uw toestel is vaak al de oplossing.
Hiermee meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk van je provider.
Netwerk
Kijk of uw telefoon bereik heeft. Dit kunt u zien aan het aantal streepjes (of bolletjes) dat bovenin of aan de zijkant van uw scherm staat. Staan er geen streepjes? Neem contact op met uw telecom provider om dit probleem op te lossen.
Ontvangt u na het nalopen van bovenstaande stappen nog steeds geen verificatiecode, dan kunnen onderstaande zaken mogelijk helpen:
Uw telefoon is enkele dagen uitgeschakeld geweest, waardoor het afleveren van de verificatiecode niet heeft plaatsgevonden.
Uw telecom provider probeert verzonden sms’jes vaak tot 72 uur lang af te leveren.
Daarna wordt het bericht verwijderd van het netwerk en kan het niet meer worden afgeleverd.
Sommige telefoons hebben een “block sender” (blokkeer afzender) functie waarmee bepaalde nummers geblokkeerd kunnen zijn. Deze functie kan vaak worden uitgezet in het “Berichten” menu.